Het voorbereiden gaat nu echt beginnen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Leonie en Arjan - WaarBenJij.nu Het voorbereiden gaat nu echt beginnen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Leonie en Arjan - WaarBenJij.nu

Het voorbereiden gaat nu echt beginnen

Door: Arjan en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Arjan

04 November 2014 | Nederland, Nederland

Lieve familie en vrienden,

We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor onze reis naar China. Het land van onze dochter Qing May.
Vandaag hebben we de afreisbijeenkomst gehad bij Wereldkinderen. We hebben de nodige informatie ontvangen over onder andere onze vlucht, ons verblijf en de overdracht.
De vlucht is geboekt. 26 november zullen we 14.40 uur vertrekken vanaf Schiphol.
Op maandag 1 december zal de dag van de overdracht zijn.
Zaterdag 13 december landen we heel vroeg in de ochtend, om precies te zijn 04.40 uur, op Schiphol. Best vroeg;)

Onderdeel van de voorbereidingen is het maken van een weblog, deze dus. In ons reisdagboek kunnen jullie onze reiservaringen lezen en, als je het leuk vindt, zelf ook iets schrijven.

Wij zien ontzettend uit naar deze reis, maar vooral naar Qing May. We kunnen niet wachten haar voor altijd in onze armen te sluiten. Om precies te zijn, nog 27 nachtjes...

Liefs, Arjan en Leonie

• 04 November 2014 - 18:04

Erika Kuijf:

lieve Leonie en Arjan,

wat een bijzondere tijd gaat nu aanbreken voor jullie. Ik vind het echt heel fijn en leuk dat we op deze manier een indruk kunnen gaan krijgen van jullie belevenissen in China en vooral natuurlijk van de omtmoeting met jullie lieve meisje!

Geniet er van, dat doen wij ook op afstand ;-)
    Veel liefs, Erika

• 04 November 2014 - 18:24

Krista, Peter En Gabriel:

Spannend en bijzonder!!! Wij zijn natuurlijk ook al aan het aftellen. En 1 december zal voortaan Qing May-dag zijn bij jullie thuis. Wat een feest!

XX ons

• 04 November 2014 - 19:27

Roos:

Ik vind het zo geweldig voor jullie!!!
    Zo leuk dat onze girlies dan bijna even oud zijn:-)

Liefs
    Roos

• 09 November 2014 - 17:37

Rick & Tessa:

Wat een onwijs goed nieuws... Zo gaaf, dat het nu eindelijk staat te gebeuren allemaal! Ik weet nog, dat we het erover hadden in het vliegtuig naar Indonesië, wat was dat al bijzonder en nu is het alweer bijna zover... 2014 zei ik he Lee? :) We kunnen ook niet wachten om jullie lieve meisje te ontmoeten *TIME FLIES* gelukkig en we hopen jullie daarvoor nog (al is het maar heel even) te zien ;)

Liefs, xxx Rick & Tes